معرفی ویدیوکست رادیکال (اپیزود 0 ویدیوکست رادیکال)

رادیکال چیست؟ ایده‌ی ضبط ویدیوکست رادیکال از یک کافه، با یک پرسش شروع شد: چطور می‌توان سوالات و دغدغه‌های کارآفرینان را در فضایی غیر از کارگاه‌های تخصصی پاسخ داد؟

با حضور:

  • محمدرضا فرحی (هم‌بنیان‌گذار استارتاپ بیمه‌بازار)
  • احسان طریقت (مدیر بازاریابی محتوایی کاله)

خلاصه این قسمت:

جوان بودن اکوسیستم کارآفرینی ایران موجب شده که سطح آگاهی از برخی از مفاهیم پایه، که در کشورهایی با بازارهای مالی بالغ بدیهی به شمار می‌روند، در کشور ما پایین باشد. دنیای دیجیتال امروز و نفوذ گوشی‌های هوشمند فرصت گران‌بهایی را به وجود آورده تا بتوان به کمک رسانه‌های گوناگون محتوای آموزشی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد. به همین دلیل ویدیوکست رادیکال که رسالت آن مطرح کردن سوالات، مشکلات و دغدغه‌های کارآفرینان است به وجود آمد. در این قسمت محمدرضا فرحی و احسان طریقت توضیحاتی کلی را پیرامون ماهیت و هدف ویدیوکست رادیکال بیان می‌کنند و از موضوعات هر بخش، برنامه‌های آتی و مهمان‌های ویژه‌ی رادیکالی سخن می‌گویند.

خوشحال می‌شویم که سوالات و پیشنهادهای خود را با ما در بخش نظرات پایین صفحه در میان بگذارید.

رادیکال چیست؟

ویدیوکست رادیکال برای توانمندسازی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و به اشتراک‌گذاری دانش و تجارب خبرگان این حوزه برای علاقه‌مندان به وجود آمده است. در این ویدیوکست، محمدرضا فرحی، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ بیمه‌بازار و احسان طریقت، مدیر بازاریابی محتوایی کاله، نگاهی جامع به حوزه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر دارند و به بررسی موضوعاتی مثل:

و موضوعات جذاب دیگری می‌پردازند. ویدیوکست رادیکال میزبان مهمانان ویژه‌ای است که هر یک در حوزه‌ی تخصصی خود از تجربیات ارزشمندشان در دنیای واقعی کسب و کار و اکوسیستم کارآفرینی ایران سخن می‌گویند.

برای مشاهده اپیزودهای دیگر رادیکال به صفحه آپارات آکادمی چرخ و برای شنیدن نسخه صوتی این ویدیوها به صفحه ما در شنوتو سر بزنید.

مشترک خبرنامه شوید
برای دریافت آخرین به اخبار اکوسیستم و مطالب به روز، ایمیل خود را در قسمت زیر وارد نمائید
شما می‌توانید هر زمان که خواستید لغو اشتراک کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.