درباره ما

چرخ از مهم‌ترین اختراعات بشر، نماد بنیادین خلاقیت و عبور از چالش‌هاست.

مأموریت چرخ

پژوهش‌ها و مطالعات صورت گرفته از دهه ۸۰ میلادی تاکنون، رابطه‌‌ای مثبت میان فعالیت‌های کارآفرینی و رشد اقتصادیِ هر کشور در سطح کلان را به دلیل بالاتر بودن متوسطِ سرعت رشد استارتاپ‌ها نسبت به شرکت‌های بزرگ و بالغ ثابت می‌کند.

مأموریت تیم چرخ ارائه خدمات مالی ترازجهانی به استارتاپ‌های ایرانی با هدف بهینه‌سازی سه‌گانه‌ی «ارزش‌گذاری یا قیمت سهام استارتاپ – حقوق و امتیازات واگذار شده به سرمایه‌گذاران در جذب سرمایه – تناسب استراتژیک استارتاپ و سرمایه‌گذار» است. سه‌گانه‌ای که در بلندمدت نقشی کلیدی در موفقیت استارتاپ و همچنین رشد اقتصادی کشور در سطح کلان خواهد داشت.

تیم چرخ

تیم چرخ متشکل از افرادی جوان، متعهد، مسئولیت‌پذیر و دارای تحصیلات مرتبط با دانش مالی از بهترین دانشگاه‌های کشور است که زیر نظر محمدرضا فرحی به ارائه خدمات معرفی شده می‌پردازند.

بنیان‌گذاران چرخ

محمدرضا فرحی

هم‌بنیانگذار

 

مهرداد زاهدی اول

مدیرعامل

 

پیوستن به چرخ

چرخ مشتاق همکاری با افرادی‌ست که روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر برای رشد و یادگیری دارند. اگر در هر یک از زمینه‌های ارزش گذاری استارتاپ و یا تولید محتوای تحلیلی در زمینه سرمایه‌گذاری خطرپذیر تخصص دارید و یا علاقه‌مند به همکاری با چرخ هستید، رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت درخواست شما را بررسی کنیم.